CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Khamis, 9 Julai 2009

6. haRi Ini

ari ni..ari yang bz bagi aku..bukan pasal keja..tp pasal benda lain...bos aku yang bernama Dr. Zaidi tu...ari ni MC demam tp dtg keja gak(cewah mcm laa byk bos aku)...so aku pun tk mo kacau dia...pastu tghari ateng ngan za tanya kek aku tuk arman dah wat belum, kitaorg cadang nk wat suprises bday party..hehe..surpriessssss....muka arman mcm tk de perasaan jee time kita org nyanyikan lagu tuk dia...tk pelah arman aku tau ko terharu...hahaha sedap tk kek aku wat..:p aku dh lapo dah ni..

ni yang kek aku wat..hehe


dorg dok makan kek aku...sedap sgt kot haha

antara org yang menjayakan majlis suprises bday party..

petang lak dalam kul 5.30ptg aku ada poco-poco...ari ni ada step no. 2..tgk ar video tu kayu sungguh aku..haha

VIDEO POCO-POCO



pas abis poco-poco aku, ati, ngan jun sambung joging kat tasik...

aku, atie ngan jun...



tak de motif sebenarnya pic.2 ni...dah penat joging kitaorg bergambar sakan...

2 ulasan:

Arman Sham berkata...

aku sebenarnya bkn xde perasaan, tp terkezut... ye la surpirise, btul2 surprise dibuatnya... lgpun ni kali ke2 aku disambut harijadinya... so, thanks ila utk kek yg paling sedap aku penah rasa... hehe...

Mizz LoLa berkata...

aku tau ko tekejut..eh jgn lupe 2 nov lak tau hahaha