CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Ahad, 19 Julai 2009

9. Belly Dancing

sabtu kali ni aku dah siap sedia nk g belly dancing kt bangsar village d celebrity fitness..anjuran magazine cosmopolitan..aku g ngan lily..lily ni mmg pembaca setia ngan magazine ni..aku lak tk penah pun beli..tp aku rajin ikut dia..aceli aku agak kagum ngan majalah ni, rajin wat aktiviti ngan pembaca dia, dah kali kedua kitaorg g anjuran majalah ni..yang lepas g the garden buka posa ngan dinaz.....kali ni belly dancing ngan irma...aku sendiri tk tau apa itu...belly dancing, sekali pg byk tarian dia gelek buntut, sakit pinggang aku, sib baik aku ada basic poco2 haha..so step cantik ar tang gelek tu aku hancuss hehehe...

di sini laa tempatnya

ni tingkat bawah celebrity fitness

ni tingkat atas pula tmpt aktiviti berkumpulan mcm senamrobit, belly dancing dan lain2...

ok..ni mula nk mengatur langkah belly dacing..huhu


sesi bergambar ngan irma

pastu ada makan2 tambah balik lemak yang hilang..hukhukhuk

tambah lagi...huhu

gambar beramai2..

dalam beg ni ada???...

ada ni.. free... :)

aku puas hati yang ni, ada eyeshadow n bluser(benda ni ada dalam kotak pink kat pic. atas)

pastu g OU jalan
sekali jumpe 'dia' di sana..adoi...

makan lagi kat TGI Friday's...sbb makan td tk cukup kenyang...
pas makan2 jalan2 aku balik ar...risau o0o mak aku tk sihat demam huhu kesian lak dia tgl kt umah tu...tp sekarang ni dh sihat..alhamdulilah...

Tiada ulasan: