CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Khamis, 21 April 2011

Rambut Ketak

iye..iye..iye...rambut saya sudah menjadi seperti abang rambut ketak di melodi...ni disebabkan saya sangat rajin mengikat rambut kemana saja saya pergi dan akhirnya bila ikatan rambut di buka arrrghhh agak ngeri....
lekukan berlaku...
bahagian tepi...lihat laa seluar katok ku itu...huhu

so saya ingin membuat rebonding untuk kali yang keberapa...(aku pun sudah lupa)... kerana saya ingin berangan 'guna jari pn bo0o0leh'....byk sebab nape saya pilih rebonding..

pertama: ofkos dia membuat rambut kita cantik (tidak ketak lg)
kedua: dapat mengkuncupkan rambut yang kembang seperti singa..(ini sll aku jd bahan oleh sedara2 aku.)
ke-3: ia membuat rambut tidak terasa berat dan sangat ringan..(aku mempunyai rambut yang lebat dan berat)

iye! aku mempunyai masalah yang telah dinyatakan seperti di atas....oleh itu, aku ingin membuat rebonding....tetapi...sekiranya aku rebonding...

pertama: ofkos ibu saya marah..."ko ni nak melawaaaa je keja...kawin nye tak"...(owh tuhan ayat itu paling sadis sekali..hahaha)
kedua: lantai rumah saya dipenuhi rambut yg gugur....(argghhh merosakan rambut aku yang panjang ini)
ketiga: rambut saya tidak lebat lagi....

nampak tak lekukan pada tengah2 

so how come??....

Tiada ulasan: