CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Sabtu, 9 Julai 2011

Darul Izzah

Kalau lalu kat teras jernang selalu nampak tanda ni...
dan sebagai anak jati BBBangi memang memalukan laa kalau benda macam ni pun tak tau...so sampai juga hajat aku  nak tengok keadaan anak yatim kat sini...(adoii taip pun dh mula terasa touching...huhuhu) alhamduliah rezeki tercapai bila kak effa buat kenduri sambut ramadhan kat rumah anak yatim darul izzah....
mula2 terasa berbelah bagi nak pergi atau tak...sebab aku ada exam jam 2 petang nanti....tapi bila di pikirkan baik aku pergi..tak rugi pun kalau pergi..dan menyesal kalau tak pergi...huhuhu bila lagikan?...
so bila sampai jee...mereka baru nak mula bacaan yasin..

tengah baca tu tertiba nampak gelagat anak yatim ni..so cute...
mana tak nya sambil baca yassin sambil mengurut kawan sebelah dia...pastu dia pulak kena urut...hahaha
 haaaa tengok...
"mula2 aku urut ko ye"

"dah2...turn aku pulak..hehehe"..
eee dah laa tembam cubit pipi tu kang!!

begini keadaan asrama mereka...
selepas bacaan yassin dan tahlil terus makan tengahari...


orang kata kalau nak dapat berkat usap2 kepala anak yatim...(aku baru tau ni huhu) tapi cane aku nak usap kepala dorang semuanya bersongkok daaa...ye pn asrama ni tuk anak2 lelaki jee...anak2 perempuan tak de...huhuhu

makan time...
lepas acara makan, aku tak tahu ada acara apa lagi..sebab aku sampai part makan jeee hehehe...bukan tak nak tunggu sampai habis...tapi aku kan ada exam kul 2...1.30 aku kena ada kat dewan UKM...ermmm tak dapat nk borak panjang dengan kak effa...isnin nanti kita citer k...


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dgr 1 ceramah ustaz,dia ckp klu kita usap kepala ank yatim,dosa2 gugur sbyk mane rambut yg berada d kepala ank yatim tu..