CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Ahad, 31 Julai 2011

Denggi

Rasa macam demam...tp tk de selsema, batuk atau pening2...yang hanya rasa panas badan, sakit badan2 dan nk muntah...
tp masih tk sedar diri yang diri tu sebenarnya dh kena denggi...huhuhu...

1st day kena pukul 5 pagi g hospital An-Nur, pastu masih rasa demam.
3 hari bertahan sambil minum air yang banyak...tp masih badan sakit2...sampai suruh ayah i urut tangan dan kaki2 dengan andaian tido banyak...sbb tu badan2 sakit...huhuhu.
hari ke-4 tak tahan terus pergi Pusat Kesihatan UKM sambil hairan nape aku tk sihat2 lagi...sekali dr. kata kita amik darah ye...maybe u disyaki denggi...ape?...denggi...o0oo mcm ni rasanya denggi yang org duk perkatakan tu....uhuhhu pas amik darah terus dia suh masuk air...3 botol air...


semenjak kena denggi ni byk benda aku tertinggal antaranya jamuan sambut ramadhan dan yang paling aku frust tk dapat pergi stadium tgk malaysia lawan singapura..auwwwmmm huhuhu...tiket dh beli tp tk de rezeki nk g tgk safee sali cinta hati saya...hehehe :p 


p/s: bila sakit...tgk org sihat, mula terfikir alangkah elok aku sihat macam org tu....

Tiada ulasan: