CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Jumaat, 1 Julai 2011

hari keluarga KESUTRA

 hari keluarga persatuan KESUTRA kali ini di Janda Baik Pahang... ape yang ada?? ....adakah banyak janda?..adakah janda dia baik2 belaka atau janda baikkk punyyaaaa!?...
sebagai urusetia sukan dan rekreasi aku kena laa handal sukan...muka aku ni mmg muka sukan kot...mana g jee orang suruh aku handle sukan..


mulakan perjalanan

sekali dapat bilik teperanjat aku...ada 12 katil
 yang duduk nya hanya 2 org...(saya mahu tukarrrrrrr tk mo bilik ni....nanti ada momok tido katil sebelah...dah mula dh imagin yang bukan2 huhuhuh)

haaa dapat pn bilik ni... sesuai untuk aku dan V

aktiviti ptg tu mandi sungaiiii.....
Sekali nak mandi tgk air sungai cetek wei..nk berendam cane ni???....
betul ckp En. fadlie...air sungai tu tinggi paras daaaada itik ila..huhuhu (adoi tersedak itik i kt kebun tu)

 malam tu BBQ

 pas BBQ tgk tv...malaysia lawan vietnam

ada yang tengok maharajalawak..kat padang

 breakfast...

sukaneka bermula
 mari2 rebut gula-gula...tgk budak tu...siap masuk dalam baju gula2 dia...strategi yang hebat...

 ni pulak pijak belon sampai pecah

acara ni ada yang pitam sebab nak menang..hahaha sape kah dia?..

acara tolak belon 

acara rebut kerusi 
haa jangan tak tau 1st time masuk acara ni...dan i johan...haahaha 
sangat bangga ketika itu... :p

 ok dah habis...so sila check out sekarang!

Tiada ulasan: