CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Ahad, 2 Oktober 2011

RAYA 2011

RAYA..mmmmm just raya!!! (sambil buat memek muka seperti tk de ape yang menarik) 
balik kg, makan kuih, open house tu jee aktiviti aku... yang tak tahan nya setiap weken ada jee open house...sampai zulkaedah masih lagi ada jamuan raya...

ni at my house..time open house...not really open house lah...just makan2 wif my friend...al-maklum laa umah aku paling dekat dari office...so umah aku laa tempat berkumpul...sambil makan2 citer raya..

anda kenal mamat pki topi ni?
 i minat dia..eh silap... :p i mean, i minat lagu dia...dairi seorang lelaki-pretty ugly..tp i tak berapa  kenal penyanyi dia...so agak tertanya2 siapakah dia...mcm ku kenal...
siap aku cakap kat PA dia...betul ke dia artis ..kalo artis nak amik gambar...kalo tk artis tak mau....(ayat kejam dan membunuh!! hahaha)


ni pulak jamuan raya kt Univ. ...masih igt baju biru ni dik non...i beli kt JALAN TAR ok!!...ape dia??? JALAN TAR...hahaha, 



tengok akak baju purple tu...nasib baik masih boleh nampak muka dia...pandai betul dia amik bekas makanan susun tinggi2 selaras dengan aras mulot...hehehe...senang nak masuk mulot ye kak?...


dah masuk 2 zulkaedah pn masih lagi buat jamuan raya, ni jamuan raya Fakulti.. agak melampau tak?..hehehe aku tau laa, puasa aku tk penah cukup..tp nak wat lagu mana...dh jamuan rayanya terlebih2 bulan...so aku ikut jee, (korang jgn nk kata lebih2 lak ek)

pic. raya opis lom ada lagi...esok baru nk wat jamuan raya...so akan di upload esok...harap bersabar semua...

Tiada ulasan: