CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Isnin, 18 Jun 2012

Selamat Pengantin Baru..

syukur alhamdulilah akhirnya...

akhirnya penantian yang di tunggu-tunggu telah pun sampai....
ahakss.....

terima kasih pada yang sponsor baju kami...
"haa dah sponsor baju, apa lagi kerja ar...."hehehe

ye saya kena kerja di hari bahagia Lin dan Najib...
bukan untuk membasuh periuk belanga tapi sebagai pengapit...
muka aku ni kan mmg org suka tuk jadi pengapit...so layan kan jee laa....

nak naik pelamin entah bila..naik sipi2 pun jadi laa :p

 
cantik lak budak ni..tp malas nak cakap hahaha..

sebelum berarak, kita laga2 pipi dulu ye...

ready...

 konvoi mat2 motor di depan keter pengantin...bukan mat rempit ye nok!

perarakan bermula....

muka pengantin mula cuak

aku? mesti laa cool...biasa laa pengalaman menjadi pengapit penuh di dada..*sambil tangan didada mata keatas*


 ok dah abis...leh balik 
lin tinggal laa ko lin...
ko jangan goyang kaki lak...
periuk belanga kt belakang tu tunggu ko jee nk di sental...
kami balik dulu......posing sikit...

eh! jap nak tambah sikit majlis2 yang penah menggunakan perkhidmatan aku sebagai pengapit....
hehehe

1st time menceburi bidang pengapitan hehe

my lovely kazen


usu & suami...

zira

bila aku masuk pic. baru aku sedar, rupanya aku sangat berdedekasi menjalankan tugas sebagai pengapit...patut laa berebu2 orang nk aku jadi pengapit...

boleh  buat duit ni.......
sejam RM100 mau?



Tiada ulasan: