CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Rabu, 24 Jun 2009

1. percubaan 1..2...3...Now... i have a blog.. believed or not!!

Percubaan 1..2...3...Now... i have a blog.. believed or not!!

wah..arini mula laa kerjaya tidak rasmi aku sebagai penulis blog..aku pun tk tau nape aku tetiba nk wat blog..mungkin sebab 'pesen' fesyen sekarang kot..so aku pun tak nak ketinggalan mengejar 'pesen' fesyen...tp aku tak tau berapa lama aku boleh bertahan..sbb aku ni mmg tekenal hangat2 taik ayam...tu lom lagi aku malas dan sebok kan diri aku dgn urusan yang tiada hala tuju tu...huhuhu, so sekarang aku dah ada blog!! korang ada??? tak de kan?...dah tak tau nak tulis ape dah..bye!

7 ulasan:

test berkata...

test

test berkata...

ello

Tanpa Nama berkata...

hebat jugak blog ko bagi yg baru begninner..kasik ombak sunway satu..feeeuuussshh

Tanpa Nama berkata...

ila ko ingat ye no cabutan bertuah k wati...Die terharu...huuhuhuhhu...aku pun terharu gak.....hahah

no aku ko tak ingat ye....cisss

LoLa berkata...

ko ada no. bertuah ke Yatt?...:P

Farah Nur berkata...

ko perasan muda ekkk...kawan2 lebih muda dari ko... yealah tu... tapi kawan2 blajar kan veteran2 semuenye... heheheee...

Tanpa Nama berkata...

not bad la segala catatn ila nie, sonok la juga...terhibur.. jgn lupa update la.