CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Ahad, 28 Jun 2009

2. Family Day KESUTRA

2-3 hari ni aku betul2 bz dengan persiapan hari keluarga KESUTRA pada 27-28 jun 2009 kat PD...so kena pk banyak gak laa nk wat, sbb dia melibatkan ramai org dari kakitangan sokongan hingga kakitangan akademik...
kat sini laa aku janji kat yatt nk jumpa..mula2 janji jumpe kat fak. tp aku rasa malas nk tempuh ukm tu sbb time ni misti ukm sesak dengan pendaftaran pelajar baru..so aku bgtau yatt aku tunggu kat petronas sec.15..
bermula laa perjalanan aku g PD ngan lin dan diyana..kita org tak leh nak ikut bas sbb aku urusetia..so aku ajak dorang teman aku g PD..bosan arrr drive sorg2 dah laa aku ni pemalas nk drive..huhuhu..

tadaaaaaaa...baru sampai simpang PD huhuhu

bila dah sampai hotel aku terus paking keter nk beli makanan..lapo oii..so tumpang keter kecik sebab dorg pun nk g makan..huhu


aku, lin, diyana dah lapo giler semua diam jee time dalam keter nk g makan..

najib kata dia nmpk kedai mak mah nasi ayam ramai org...so kita org singgah lah situ...sbb dalam teori najib org ramai makan, misti makanan dia sedap....hahaha tp tk sedap pun..telan jee laaa...

sampai jee hotel aku kena wat keja..mula laaa aku rassa "adoiii nape aku jd urusetia...hukhuk...sbb tk leh rehat masuk bilik huhu..kenapa aku ditugaskan menyambut tetamu huhu"..

kena bagi paper beg kt tetamu..dalam paper bag tu ada laa benda ni...tuala ngan lilin tu aku yg beli tau ngan jun..sib baik tk de komplen dari ahli biro yang lain..cuma aku frust sikit ada setengah lilin cair sbb duk dalam bas kot...huhuhu


antara yang awal hadir yatt (ketua biro), En. Fadli (NYDP KESUTRA juga penasihat biro), Eka (isteri En. fadli) aku (sebagai setiausaha), ngan Faizul (NYDP Biro) semua ni yang menjadi tulang belakang Family day 2009..ada lagi yang menjadi tulang belakang tp mana tah dorg...

ni hotel aku dok...tingkat 730 apartmen aku...besar gk laa...yang dok 2 org jee aku ngan jun, takut lak aku sbb besar sgt..haha


kolam renang ni dari pandangan bilik aku ni


"Eh! atie..ko bawah apartment aku jee ek"...


ni pic. syok sendiri time tunggu turn nak mandi..bilik air ada org daa..

jun nampak aku syok sendiri amik pic. so dia tlng amik kan haa...k2 nk mandi ni......


malam tu BBQ.. aku kena jd penyambut tetamu lg..keja lagi....huhuhu


antara ahli yg hadir...thanks a lot bg support kt biro kita org yang still baru belajar ni....

KESUTRA mean?...
aku tukang pegang kotak cabutan bertuah..yang duduk tunduk tu kak wati..kak wati siap suh aku cari no.34..sbb tu no. dia..dia nk adiah..haha

alhamdulilah ramai gak yang datang bawak keluarga...nama pun hari keluarga kan

aku suh lin amik pic. haha sempat posing lagi tu


pas BBQ ada meeting sikit pasal acara sukan sok....so ada agihan kerja


alamak aku tk sempat time ni nk uruskan acara ni sbb bangun lambat..

time ni dah cool


acara ni aku paling suka baling belon berair...urusetia tidak digalakan masuk acara yang dipertandingkan tp aku nk masuk gak acara ni....aku tk penah miss pun acara ni...w/pun pengalaman penuh didada tp kalah gak..haha
aksi-aksi sambut belon berair
acara senior...aceli acara ni tk de dalam senarai acara tetapi yg ahli senior mahukan satu acara yang tidak melibatkan org muda...takut kalah lah tuh..haha..game ni fun sbb tgk muka Profesor2 comot kena tepung hahaha.....





ok ni sebahagian yang tunggu sampai abis kemas sbb nk tangkap gambar..haha...yang lain byk dh lari g kolam berenang ada yang mandi laut pun ada..w/pun air kotor..huhu...aku pun tumpang sekaki laa mandi kolam haha...


haaaa... ni dah siap nak balik dah..makan pun sudah....so amik pic. kat hotel ni..tuk kenang2an...alhamdulilah semuanya abis ngan selamat...so balik nt kena ada pulak meeting posmortem huhuhu...time ni laa yg byk dgr mcm2 rungutan...tp harap2 semua puas hati laa ngan usaha kita org yg kurang berpengalaman ni...masa time BBQ ari tu pun En. Fadli ada tny pendapat beberapa peserta tentang family day ni..so far semua puas hati...so harap2 biro kitaorg mendapat pujian laa hendaknya...hahaha

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

best nye..

nelll berkata...

a'ah..best la kak ila..=)

Syed berkata...

wahh best family day korang..