CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Ahad, 28 November 2010

aku mencuri?!!!

iye betul aku jd pencuri ari ni…wkahkahkahkah (sambil gelak jahat) wah2 cik ila jd pencuri pn leh suke ke?..huhuhu, u all nk tahu ape yg aku curi? lihat laa d0ooniaaaa...

V

V

V

V


tadaaaaaaa....ape benda ni???


yg ni misti uols tahu kan?...
iye daun sirih…10 markah tuk kamu.



Org tua2 sll berpesan kt anak dara dorg, termasuklah aku..huhuhu..kalo g kenduri kawin amik daun sirih hantaran tu..nt cpt dpt jodoh…sebenarnya dh byk kali dh aku amik daun sirih kt umah pengantin tp tk penah lekat pn..hahaha maybe kebal kot aura aku ni…sll nya kami ambil secara beramai2,sambil gelak2 dan makan bersama..tp kali ni buat pertama kali aku mencuri daun sirih dirumah pengantin…huhuhu, sbb kwn aku kata jgn mintak tp curi…(hai dorg ni pn bagi ajaran salah lak kat aku…aku pn terpaksa laa mencuri) uols tk tau mengigil kepala lutut aku nk curi daun sirih tu…tp aku kuat semangat akhirnya aku curi gak hahaha…(ish kalo kuat semangat nk belajar tk pe cik ila oi..)


ni lah sirih junjung yg aku curi…aku rasakan org tk perasan kot kekurangan sirih junjung tu…hehehe

(sori pic. blur ni tangkap guna hp)



ni lah pengantinya sori kakak curi daun sirih..kakak sangat chantekkkk...


sampai rumah, pas mandi aku terus makan daun sirih tu...ye puan2 beginalah cara mengunyah sirih...

jerawat gatal di dahi itu jgn dilihat ye kawan2 tu hanya aksesori tambahan pada wajah i...hehehe

2 ulasan:

aziraarif berkata...

so mcm mane? berhasil tak?

-hatiku bukan pualam- berkata...

la...bukan curi..tp ambik diam2 hehehe...curi kasar bonar bunyi eh heheheh