CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Rabu, 15 Disember 2010

Mari Beli Telur Masin

"Weh korang nk tak beli telur masin? aku ada jual ni...mak aku suh jual kt opis, beli laa wei" itu lah ayat aku pada kawan2 yang sedang lepak d kantin azizan...

"bape hinggit?" kawan A
"sebiji 60sen, 5 biji 3 hinggit" (kat opis..baru aku perasan tak de beza harga antara beli sebiji dan beli 5 biji....dat mean tak de diskaun ok..hahaha)

aku pun sempat berangan...nanti bila itik aku dh banyak kuarkan telur aku nk jadi supplier telur masin kt kantin azizan pulak..cewah dah mcm mat jenin lak aku...huhuhu


selain promosi di kantin ada gak aku promosi melalui internat (ye lah cik peah oi...kata zaman IT kenalah promosi melalui FB dan YM) so far sambutan menggalakan sgt...sampai tk cukup telur masin yang dikeluarkan oleh itik2 aku..itik aku???...itik mak aku laaa....aku lak yang dapat nama ek...antara promosi yang aku jalankan
;
(sila klik)

betul kata kak effa..selain jual telur masin, aku ada gak jual brg2 lain mcm contact lens, kek coklat dan lain2, antara customernya kak effa lah...hehehe


ni lah dia telur masin terbaik dari ladang...

kenapa putih?...sbb kami menjaga kebersihan tanpa mencampurkan dengan tanah, garam dan arang...selain itu kami menggunakan teknik nanotechnology untuk menghasilkan telur yang terbaik...hahaha pandai cik ila wat ayat market...hehehe.
so mau oder?????

4 ulasan:

aziraarif berkata...

haha...power! pas ni jd usahawan berjaya la yek...byk ke itik mak ko bela?

Mizz LoLa berkata...

banyak gak laa...keja asik bertelur jee...umah aku pn dh ari2 lauk telur...baik aku jual telur ni...dapat gk beli sayur...hehe

-hatiku bukan pualam- berkata...

la..jgn lupa aku dlm senarai pre order ko tau..hheheheh

Mizz LoLa berkata...

owh..ok tempahan di terima...pergh tak sangka bisnes telur masin sangat2 menguntungkan...hehehe